سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ به داوود علیه السلام وحی کرد :«ای داوود ! به من شادمان باش و از یادم لذّت ببر و با مناجات من متنعّم شو که به زودی، خانه را از فاسقانْ خواهم پرداخت ولعنت خود را بر ظالمان قرار خواهم داد» . [امام صادق علیه السلام]
به وبلاگ جوانان خوش آمدید
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 8600
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 6
........... درباره خودم ...........
به وبلاگ جوانان خوش آمدید
احمد رئیسی
از بازدید شما کمال تشکر را دارم

........... لوگوی خودم ...........
به وبلاگ جوانان خوش آمدید
..... فهرست موضوعی یادداشت ها.....
آهنگ . اس ام اس جدید . اس ام اس جدید 88 . اس ام اس نوروز . جدید . جوک . جوکستان . ماهواره امید . نرم افزار .
..........حضور و غیاب ..........
یــــاهـو
........... دوستان من ...........
کلبپ خفن-عکس-اس ام اس-موبایل-ترفند

............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • جوک با حال

  • نویسنده : احمد رئیسی:: 87/12/11:: 6:30 عصر

    به یارو می گن : U.S.A مخفف چیه ؟
    می گه : یونجه صادراتى اردبیل !

    غضنفر پسرش کور به دنیا میاد اسمشو می ذاره حیدرمریم زاده !

    به غضنفر می گن : اذون بگو ... 
    می گه : والا چی بگم همه چی از یه نگاه شروع شد !
    پندی از یک داغ دیده : هرگز به علامت آبی و قرمز روی شیر توالت اعتماد نکن !!!!
    پرایده داشته از بغل فلکس قورباغه ایه رد می شده ، ازش می پرسه : داداش، چشمات چرا زده از حدقه بیرون ؟!
    فلکسه می گه : اگه موتور تورم درمی آوردن می چپوندن ... تو هم چشمات می زد از حدقه بیرون
    یه روز مدیر مهد کودک به یکی از بچه ها می گه :
    تو مامان داری ؟ می گه نه !
    می گه بابا داری ؟ می گه نه !
    مرده می گه پس چی داری ؟ می گه جیش دارم !!!!
    به یارو می گن : شما آشغالاتون رو تو چی می ریزید ؟
    می گه : لای نون 
    می گن : لای نون ؟ 
    می گه : نمی دونم ، لای نون یا نای لون
    دوتا نوشابه با هم دعوا می کنند نوشابه زرد به سیاه می گه : هنوز نزدمت سیاه شدی ؟؟؟
    یارو می ره دزدی تفنگو می ذاره پشت گردن طرف می گه : تکون بخوری با لگد می زنم تو سرت !!!
    پسر غضنفر رتبه اول کنکور رو میاره بهش می گن : چه کار کردی ؟
    می گه : روزی 25 ساعت درس می خوندم !
    می گن : مگه می شه ؟
    می گه : آره ، صبح یک ساعت زود تر بیدار می شدم !!!
    یارو دو تا خیار می گیره دستش و می ره توی سوپر به مغازه داره می گه : آقا خیار شور داری ؟
    مغازه داره می گه : بله که داریم
    می گه : پس بی زحمت این دوتا رو هم بشور ! 


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ